Utmanad / Bakis

image10 

Äntligen fick jag in några bilder, Nu är det dax å berätta om gårdagen och morgonen..
fast först:

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel?: Ja
2. är du lycklig?: Jo, fast skulle allt vilja träffa nån snart..
3. är du uttråkad?: Smått..
4. är du ledsen?: Ibland
5. är du italienare?: Neh?
6. är du cooling?: Jepp hahah
7. är du från irland?: Nä?
8. är dina föräldrar fortfarande gifta?: Jajemän!


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja
2. har du någon gång blivit sårad?: JA
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: klart
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Hm ragga upp en heting igår kväll och det slutade med att han tog mitt nr :)
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? ja
6. har du haft en hemlig beundrare? ja
7. är du kär?: Nä
8. vill du gifta dig när du blir stor? JA :D


10 TVÅ ALTERNATIV
2. hår eller ögon?: ögon
3. katter eller hundar?: hundar
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: få bästa vänner
5. tv eller internet?: tv
6. coca-cola eller pepsi?: coca-cola
7. utekväll eller romantisk hemmakväll?: Faktist Hemma! Ute är oxå kul men har gått förbi partyfasen i mitt liv LOL
8. pengar eller lycka?: Svår, lycka visst.. Men shopping är ju lycka?
9. dag eller natt?: NATT
10. msn eller mobil?: mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Ja
2. brutit ett ben?: nä
3. gjort nåt du ångrar?: Många ggr..
4. hoppat bungee jump? Nejförfan
5. ljugit för någon du tycker om? vem har inte gjort de?
6. ätit en hel tårta?: Nä men massa chokladbollar =)
7. gjort bort dig offentligt?: haha ja ;)
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Mjoo..
9. gråtit när ett husdjur dog?: Ja vem e hjärtlös o inte gör de?
10. velat försvinna?: ja


8 SENASTE
1. telefonsamtalet du gjorde?: Emelie
2. telefonsamtalet du fick?: Herman
3. personen du var med?: Med Herman nu ;P
4. roligaste grejen som hänt? Partyt igår!
5. personen du smsade: Sis
6. du kommenterade?: minns inte ;P
7. du tillbringade natten med?: Massa Filipstassbor!
8. du kramade?: Oj hm Herman igår kväll när han sa att han orkade gå på efterfest! Jiiiippi.

Och nu är det din tur att vara ärlig hahaha..

Jo, Stack ifrån Jobbet till Herman som laddat upp me dricka så vi börja dricka, första timmarna va sega vi skulle ju egentligen dragit på fest, men den blev inställd =/
Så kom de nån brud Herman kände, Jenny och vi satt mest och såg på film as rolig va den xD
Sen drog jag och Herman vidare till Hotellet, där va stendött och bara personal..
Så drog vi vidare till Två hjärtan, där va lite mer drag köpte en "Orgasm" skit stark och i ett litet
glas utan IS för hela 85 kr.. fyfan säger jag bara.
men dom stängde så alla drog över till Hotellet igen, då var där drag..
Spanade in en as snygg kille och det slutade med att jag tog mig i kragen och gick fram
till hans bord med hans polare ;) Jäävlar va konstig den ene var.. hm hakkade upp sig o skit.. haha
japp, så satt vi och pratade lite och sånt... jag och Kato (han hette faktist så och jag frågade faktist - Har du ett hjärta av sten? haha näää, ja har ett ganska mjukt hjärta svarade han thihi) Sen tog han mitt nr när de stängde så delade vi på oss och ja å Mendez drog hem till his place.. jepp då ringer en tjej - Diana, och frågar om vi ska med på efterfest, näää herman orka inte.. men så tjata ja lite så hängde vi på :D
Hamna i nån lgnhet en liten stund, nån hade spytt ner ytterdörren så ägaren av lgnheten blev skitförbannad..
så vi gick nåra lgnheter bor och där blev de drag! Lärde känna massa folk - Skit kul hade jag!
Diana bjöd med mig på nån fest nästa vecka, får se om en orkar gå ut haha ;P
Ja så vi dansa och var fulla till typ 6 i morse, sen bar de hem till Herman och söööv gött..
Jädrans huvudvärk, och jag har tappat min piercing får hoppas de inte växt igen..
Jag är en jävel på att tappa piercingar! fuck.

=) Så jävla härligt att man börjar bli lite social hahah..Nä med bussen nu?! Yeaah
melodifestival ikväll , Soft bakisdag! Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas kvällen var trevlig :)

2008-02-16 @ 13:47:14
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: Maja

Söötnooos!

2008-02-16 @ 16:17:31
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback