Söndag igen..

Fast det känns inte som det, inget One Tree Hill idag =/
Igår ringde en polare till mig, "Jag är på väg till dig nu" hmm... men han skojade bara ;P
Sen tog han tåget hit idag istället haha :) Så nu har vi ätit gott och vart in till syster och lånat filmer =)
Nu står han i duschen och jag satte mig här en stund ;P

Annars springer veckorna iväg, herregud vad allt går snabbt.. igår var förra veckan typ..

Nä, här är en liten dikt jag skrev igårkväll:

Så svårt att det kan vara så lätt,
Du är den första jag tänker på när jag lägger mig
och den jag tänker på när jag vaknar.
Allt jag ville var att älska dig.
Känner fortfarande värmen från din kind,
doften av dig, hur du viskar i mitt öra, hur du gav mig ro.
Det är som att krossa en perfekt spegelbild
splittret finns kvar och man kämpar,
man försöker laga den men skär sig ständigt.
Det krossade går aldrig att återställa
hur mycket man än försöker.
Allt jag ville var att du skulle älska mig.

Hoppas ni haft en trevlig helg! Det har jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback