sleeeten

Och trött !
Jobbat helt ok , kom hem grannen klaga på att jag trampar för högt i trappan jag som brukar smyga för hans skull..
så påstår han att ja inte har respekt ?! Jag tvättar och damsuger inte efter 21 och sänker tillochmed tvn..
Fyfan vad man blir irriterad när någon säger så, som om han är bättre själv, slänger ut matrester så primus äter upp det och sätter i halsen, spelar musik och super hela dagarna men har jag brytt mig? Nä... vem är de som har respekt här?!
Gaaaah är så jädrans trött så nu ska ja lägga mig.. vi hörs i morgon.. Kram på er!

Denna skickade jag in till Fridatidningen..

Uppskärda armar, söndergråtna ögon, tvångstankar,
Hon gör alltid sitt bästa för att lyckas.
Svek, Hat, Sorg, Osäkerhet, Sömnlösa nätter.
En dag kanske hon gör det.
Svart hår, Starkt smink, Undernärd kropp,
Att dom inte ser, att den lilla flickan aldrig ler.
Lycka, glädje, att vara god
Vilka främmande ord.
Se mig se mig, hör mig.
Jag skriker inombords,
Slag, hot och rädsla.
Flickan tar, flickan får medans alla vänner går.
Vem sa att en tonårings liv var simpelt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback