Saknat mig?!

Shooho =) Så var man tbx igen, har bara inte funnits tid att blogga.
Brukar ju iaf lägga ett inlägg från mobilen, men den är spärrad ... gick över 1000 gränsen denna månaden :p
Så vad har hänt sen sist? Jag har jobbat, Alla hjärtans dag idag (denna Jävla jobbiga dag man alltid måste ta sig igenom som singel.. fyyyfan. ni tänker bara på er själva och inte på oss ensama människor.......), Iaf det märktes verkligen på caféet! Alla ville ha en hjärta special, hos oss var det Jordgubbs-Cheeskake med små hjärtan på <3

Så skrev jag på anställningsbevis idag, för ett halvår framåt och sen får ja ju förhoppningsvid fast =)

Igår kom jag hem efter 12, jobbade och åkte till en "myskväll" i Nykroppa, hos en arbetskamrat från Åhrlundsgården.
Mkt mysigt, käkade lite pizza och drack vin brevid en härlig brasa =) Det är sånt som man ska vädesätta så underbart! Och trevligt :)
Enda pinsamma saken, Ulrikas son hade köpt en hamster dagen innan igår.. haha (Va de en hamster?! thihin Jo de va de nog.....) Iaf, så fick jag hålla den, jepp Hanna klantar sig som vanligt och tappar den från typ en metershöjd rakt i marken.. det är som att hoppa ifrån ett höghus.. Jaa, då trodde vi den hade dött för han var helt stel, men han andades (puuuuust!) Så det gick bra men han var lite skärrad och jag var totalt generad, men what, sånt händer alla som han saa... Mkt trevligt kille =)

Så höll jag på med disken på jobbet idag, då ramla maskinen ut på mig.. tur jag har snabba reflexer så hann ta emot den om inte hade jag nog legat på sjukhus, de står en juice maskin ovanför som inte hade vart så skön att få på sig.. vi trodde ju den var fastborrad i väggen så M blev inte sååå glad!

Så, mina senaste dagar har inte vart så lyckade! Shit PMS eller något idag... blev irriterad på precis allt! och räknade till 100 måånga gånger idag.. stackars den som skulle gett sig på mig med en diskussion idag hehe.

Nu är jag jätte trött, Ska packa ner lite festkläder nu.. Party inne i F-sta i möra! Med Herman =)
Så.. de blir nog ingen tid till bloggning i morgon =/
Men nu vet ni att jag lever xD

Fått några svar ang festen de blir typ
Denise, Simon, Vikkz, Ölof, Matte,Lillis,Mellan,Sandra,Anders, Emelie och kanske Tobbe.
Sen har ja även bjudit Pelle,Nina, Sara, Charlotte, fast inte fått svar så får väl se =)
Det bli Margarita&PinjaColada bål thihi nu laddas de till 1000!!
Ja, funderar på att bjuda vissa pers till men då är de upp till dom att höra av sig för ja har fullt upp..sen vet ja inte om ni vill komma ? haha krååångligt..

vad ska man ha för outfit i morgon dåå? Problem, dagen innan utgång..
Puss

Denna finns med i världens bästa bokserie, har ni inte läst den - gör det..
Jag är allätare med böcker men har aldrig vart med om någon bättre och mer spännande
serie, det är 47 böcker på 250 sidor st (kunde sluka 2 om dagen när dom var som bäst!)
Och efter att ha läst den, tror jag verkligen på det övernaturliga!
Sagan Om Isfolket.

Några visa och underbara ord av Tula:

Hur kan man leva vidare när
man lärt sig älska mer än själva livet?
Borta föralltid?
Vad gör man när en outhärdig sorg sliter sönder en,
När viljan är ett värkande sår,
Som minnet och saknaden som ständigt
river vpp på nytt, Vassa klor, vad finns kvar?
Denna omöjliga kärlek.

     Tula av Isfolket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback