Så var det måndag igen..

Veckorna bara flyger fram!
Jag kommer inte köra atkinsdieten mer, för det är inte mjöl och spannmål jag saknar,
bara socker ;P så då äter ja inte socker bara nåt gott varje fredag :)
Imorgon ska vi bada !
Nä, är jättetrött så ska lägga mig!
Hoppas ni haft en bra dag, det har jag!
Kram på er!

Det är det som händer.
Man kastar en sten i vattnet,
Man märker att ena benet har somnat och
man pratar med sig själv,
Man sväljer sitt saliv och vattnar en
krukväxt som vissnat.
Man ser en vän för sista gången
och man går förbi en plats där man bott,
Man står i en kyrka i ett främmande land på
ett foto ifrån semestern förra året.
Tomas Thofner

Kommentarer
Postat av: Maja

Mer blogginlägg!!!! blir ju galen snart xD

2008-02-14 @ 15:26:01
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback