Lucas Scott <3

Idag blev Lucas kusin med sin bror, och farbror till sin bäste väns barn=)
Förklaring: Hans pappa är Dan scott (det svinet!), som aa inte ställt upp speciellt för sin son,
orkar inte förklara men lucas mamma föll in lööve i Dans bror Keith - och Dan dödade Keith,
Lucas mommi hamna på sjukhus när Dan avslöjades, hon var höggravid och ligger nu i koma,
barnet förlöstes via kejsarsnitt ;P Allt detta hände på Studenten (i USA asså!)
Och i slutet nu då, så står Haley James Scott och läser sitt studenttal,
och utbryter "Jag har mer att säga, men just nu tror jag jag håller på att föda mitt barn"..
Snacka om timing
! ;) (Haley&Luke är ju bääästisar, hänger ni med?)
Sååå LUKE får många släktingar =) Nu är ONE TREE HILL på den största toppen,
Madde var här, Jimmy satt brevid, vi APPLÅDERADE till alla som tog studenten,
sen disskuterade vi mkt, hm undrar vad Jimmy tänkte om oss egentilgen haha xD

Så en hel del har hänt med inom mig idag, pga OTH tihi =)

Var ute och promenerade innan, Tänkte släppa primus lös en stund, tror du inte han stack då?!
Så de blev lite träning idag med :)

Nu ska vi äta Råris, Kyckling&tomatsås som Jimmy rört ihop som en karl.....

Jobbingtime i morgon, ser faktist fram emot det, DE E HÄRLIGT ATT HITTAT ETT JOBB
JAG TRIVS MED!

Sov så sött! Puss

Dagens:

Alla åren bara flänger förbi, Det ligger något i att livet är kort.
Barndomen, ja den är över på en sekund.
Hur länge är man egentligen barn?
Sitter och tittar i ett fotoalbum från barndomen,
tänk, att enda sorgen var när föräldrarna lämna en på dagis
eller att man ramlade och slog sig,
Kärlek var att gosa och kramas,
och man behövde aldrig ifrågasätta riktig vänskap.
Vi fotades när vi klättrade i ett speciellt träd,
den dagen minns jag som igår, fast det gått 10 år..
Jag var så glad, att hitta nya äventyr var det bästa jag visste.
Så många minnen, Tänk, vad unga mamma&pappa var,
och stod ut med oss ungar,
Det tålamodet hade jag aldrig haft!
Nä, man skall vara tacksam för att man fått
en sån fin barndom mamma&pappa!

Hanna Ellenor Johansson, 8 Januari 2008

Kommentarer
Postat av: Bigg lillasyster xD

Heeree
guud, ja hänger inte med ett skiit xDD
Det lät väldigt komplicerat xD
Hoppas det smakade bra:P den där Jimmy, han värkar va nått för dej ;) Graaaou

2008-02-03 @ 21:55:13
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se
Postat av: Mamma

Tänk att min unge har blivit stor? Vad tog dom åren vägen? man har er bara till låns. Jo de märkte jag ! LER.... Men de är ju också tur att tiden går. För jag tror att tiden läker alla sår.. Jag ÄLSKAR er sååå!
kramar ifrån din mamma....

2008-02-05 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback