Livet.

Är ett helvete ibland. Det går upp och det går ner, just nu går det ner.
Fick veta en väldigt jobbig sak idag och jag är väldigt ledsen.
Men, man ska hålla modet och hoppet uppe och pappa, du ska veta att jag älskar dig!

Har jobbat idag, gick riktigt bra och går bättre och bättre dag för dag!
Men nu är jag helt slut och ögorna går i kors, nu väntar en härlig helg i sängen för mig!!

Vad har ni för planer?

En dikt jag skrev idag.

Som att inte få springa i gräset en varm sommardag,
Att inte få höra skratt och glädje.
Att vakna upp varje morgon med sorgen i min blick.
Att vandra igenom livet i pina.
Att spela ett spel med mina medmänniskor,
Jovars, allt är bra. jag är stark. jag gråter inte.
Men se då hur jag mår, se hur jag ser ut
och ta mig till dig,
 För det är såhär mitt liv hade sett ut
                                                   utan dig
.

Kommentarer
Postat av: Helena :K

Åhh vilken fin dikt! En jättekram till dej tjejen från mej!

2008-03-02 @ 22:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback