Ledighet = Städighet...

Hej alla! Shit, jag är väl den ända som sitter hemma varje helg och typ aldrig går ut... boring!
Jag är ju inte den typen som gärna sitter still på helgerna :P bara just nu.. i värmland!
Men  blogga är ju ändå roligare än å gå ut... iaf mår jag nog lite bättre än flera andra i morgon haha ;P
Inte lika många läsare idag som igår =/ De gäller att hålla bloggen aktiv hihi jädrans internet!

Idag fick jag sticka från caféet lite tidigare, skulle köpa färgpapper till mina inbjudningskort till min 20 års dag,
saken var den att dom bara hade feta buntar med massa olika papper för typ 70 kr, nä tack!
Så råååkade jag gå förbi "Tomas kläder", filipstads enda ställe typ som klädaffär som man kan överväga att köpa kläder.. men iaf, råååkade bara gå in där då.. det var ju faktist halva reapriset på typ allt..
Har haft tur i en vecka nu asså, förra veckan köpte jag en as snygg tröja, jepp trodde den låg på 150 kr.. så kommer jag till kassan och då är det halva priset =) Samma hände idag, hitta ett träningställ.. frågade en som jobbade där och "Jo, den kostar 149 kr".. gick till kassan och där sa den andre "Nä, de är halva priset"
Hanna har flyt!   (Sen köpte jag übersöta underkläder också )

Någon som är nyfiken på vem som hjälpte mig med designen? 
http://www.tess021.blogg.se/ Tack återigen Tess :)

Nä nu ska jag göra nattmat - Championomelett mums!
Puss!

Denna skrev jag för en stund sedan!

En ensam flicka sitter i fönstret och tittar ut i intet,
Flickan det är jag, och ett hemligt leende jag bär.
Jo, le kan jag, men glömma något som engång låg mig så kär
kommer jag aldrig att göra.
Tänker på då du var här, jag var lycklig,
 Vi skrattade och kramades, du gjorde mig hel.
Du förstår nu, nu är jag ingenting.
Våra minnen finns kvar, jag behöver dig
att fylla upp mitt tomrum, denna mörka hemska plats.
Vill ha dig vid min sida igen, känna min hand emot
ditt ansikte, hur du håller om mig som om jag var ditt liv.
Att se in i dina ögon, se glädjen som då.
Kom, fyll upp min tomma del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback