Igång igen!

Så var jag på jobbet idag =) Skönt att komma igång och slippa dom jädrans magsmärtorna..
Somna inte förrän 2 inatt.. och upp halv sju i morse, lite trött med andra ord :P
Jobbade tidigt så börja 8-15.30 sen hem och stupa i sängen.. jädrans vad man kan drömma
på två timmar, drömde bla. att jag blev drogad, hade 20års överraskningsparty, att viktor strula med en viss person, att jag klättra på en lina och föll över 100 meter rakt ner på en isbassäng, att jag höll på att bli påkörd av ett galet snabbt tåg, att alla mina vänner blev since fition lr va de heter ;P och sist men inte minst blev viktor jagad av en bäver hahah å han skrek som en tjej xD (som han brukar göra!)
Jadu, sjuka drömmar kan man ha.
Nu ska ja pumsa, Jobbar normalt i morgon igen.. Så ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback