Hej alla lyckliga...

Själv mår jag inget bra, vaknade på natten igår och spydde som ett as så de blev ingen sömn igår..
sen låg ja hela dagen, tur man har snälla grannar som hjälper en med primus :)
Skulle se på "Vänner" jovars då somna ja minsann... =(
Mår lite bättre idag, inte kräkt och orkar tillochmed sitta vid datorn, men den energin börjar redan ta slut..
ska lägga mig snart igen, var bara tvungen att hämta nytt vatten, får bara i mig vatten&cola.
Så sorry alla läsare, här kommer det förbli sjukt och dikttomt iaf till i morgon,
Älskar dig med syster, men som jag skrev innan så mena jag ju på familjefronen - min egna familj....=P eller iaf förhållandefronten.. för familjen vet jag finns där även om de är massa jädrans mil ifrån!

Ha de bra,

PS. Bättre hund än Primus kan man inte ha, han låg med sitt ansikte emot mig hela natten och vaktade och tittade så matte mådde bra, och när jag gick ut på 12rasten så drog han inte alls jämfört med annars,
Hundar är klokare än vad man tror...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback