Håller på Sanna!

http://www.youtube.com/watch?v=ad533rC9Gac&feature=related

Riktigt hjärtskärande låt, av vinnar klass..
(Hjäääälp hur lägger man in videoklipp från Youtube? som alla andra lyckas göra...????)

Jaa jag vet, det har gått massa dagar sedan deltävlingen men jag har inte haft tid.
Infact Tobbe ringde när jag såg på melodifestivalen i lördags, sen gick jag och la
mig, dagen efter var han här.. så de har ju inte blivit så mkt uppdateringar på min blogg senaste..
Skrev ett inlägg tidigare idag, bara de att "GÖTEBORGAREN" skulle åka hem, så ja hann aldrig kopierat in det
innan datorn cpa och sa "Sidan kan inte visas" Så kan det gå!

Iaf, tycker inte om Andreas och Carola med den anledningen att  Carola är för mkt.
Diggar fortfarande Andreas, gjorde dock inte det innan jag träffade honom, för ungefär ett år sedan.
Han var hur go som helst ! iaf spillde ju ut hans vattenglas över massa kablar och sånt
men han sa att de va lugnt och sen önskade han mig en trevlig helg =) (antagligen var detta en fredag!) xD
Roligt dedär killarna som sjung om KEBAB känner min pappa  (för å skryta lixom...;P)

Men ärligt, Sanna roules över alla andra bidrag, Svenska folket är dumma om detta inte blir som jag vill, detta är ju fortfarande en tävling som även ska gå hem i andra länder, och jag är glad över att Sanna fått chansen (Jo, hon har vart med innan men inte så bra som iår..) Träffade henne när hon var mindre känd i Hembygsparken/Ängelholm super trevlig hon med, men den dagen la jag och Marielle ner all energi på Johan Östberg =)

Nu är det ändringar i planerna - som vanligt.
Marielle hänger med utomland med mig och farmor..
Farmor var väl inte så glad först med tanke på att vi två hade bestämt från början,
men så sa jag att jag och Marielle tar ett eget rum (med tanke på att jag och Marielle antagligen
kommer vilja vara ute och springa om nätterna thiihi)

Marielle hade även gjort en as snygg friss (HENNES BLONDISHÅR ÄR ERSATT MED MÖRKTBRUNT!) Tänka sig, blondinen förblir inte blondin.. haha men ärligt, detta var riktigt snyggt

Själv försöker jag spara , faan vad tänkte jag på när ja klippte bort allt? Naaa saknar mitt "långa" blonda, 
Jo, när ja hade mitt långa&blonda i skåne de är faktist det längsta jag haft, och det var ju bara till axlarna..
men nu blir de andra bullar, ska spara till röva xD 
För, trenden går bort från pagen nu och lååångt igen Perfekt, fast alla andra fuskar ju med lösis..

Äntligen har jag fått städat bort allt skit, brukar vanligtvis diska och hålla ordning.. 
Men är man på jobbet hela dagarna och har en UNGKARL som bor i min lägenhet så verkar de inte så lyckat...
Usch jag ska aldrig bli sambo.
Jag vill ha mina saker på sina ställen så slipper man leta överallt... och så är de mkt finare 
när man är som mig som vill ha stil i min lgnhet då ska de inte gå och bli stökigt.. tycker jag.
(Diskbänken var ööööverfull staplade all disk på vartannat, det låg gammalt äckligt potatisskal i hela vasken, papperskorgen var överfull (med matrester&fimpar om någon undrar), låg aska över hela bordet, spisen var helt sunkig av matrester, blött i hela hallen/mattan för man dragit in skorna blöta utan att ställa i stället, utbäddad soffa  i vardagsrummet med maaasssa gamla tallrikar med matrester på golvet .......+ att det stinker rök (jag brukar typ jämt röka under fläkten när jag är själv) jag klarar inte såntdär. men orkar inte heller städa hela livet gosh, vad ska jag göra? (Tobbe, jag skyller inte heller på dig jag åt/rökte/sov med.. men något måste det väl ligga i att jag alltid annars har ordning hemma när du inte är här eller hur?!)
och ändå gick jag och plockade varje kväll......

Nä nog. 
Ingen dikt idag, blir Sanna Nilsens text/bidrag.. 

Empty Room
 

Sitting here alone with my memories
Starring at a picture of you and me
they said I look fine but if walls could talk
they tell you all about how mutch I break apart,
I thinnk we were right but we did it wrong
ever since you left me I just cant go on,
No I cant even read the news today
cours everything reminds me of yesterday


Empty room,
Empty heart,
Since you been gone,
I must move on
Empty room


I never realized you could make me cry, to hear the children laugh and play outside,
A walk in the park shouldn´t be that bad, but everythig we value seems to make me sad.
I thought we where good, we where ment to be
the way you turned down is still a mystory, no i cant even read the news today.
Reminds me of yesterday


Empty room,
Empty heart,
Since you been gone,
I must move on
Empty space lonely days,
My life goes on just like the moon,
And to sail across the sky alone or ever try to find its home
i can´t belive i have to say
I don´t know where you are today.
Empty moon.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback