Gynning,fisk&fåglar :)

Hej hela världen! Får besöksrekord varje dag nu =)
Hihi ok, jag kanske inte ska jämföra mig med tex.
Kenza, Men vadå detta räcker väl för mig xD

Såg Gynning för ett tag sen (datorn tar en Eeevighet att starta+ få igång explorer..)
Klickade faktist på explorer i början av en paus, när sidan väl öppnat sig hade redan programmet börjat,
förstår ni vilket irriterande problem jag har?!

Men Carolina är så jäkla coool =) Faktist en sån tjej - Antingen Hatar man henne eller så Älskar man henne..
Mött många människor som totalt avskyr henne och tycker hon är en dum bimbo (som hade stora bröst..)
Själv diggar jag henne, hon gör det hon vill och hon ger järnet! Hon säger vad hon tycker och står för det,
och hon kan skojja om allt i allo och jag skrattar fortfarande lika mycket! (sen är hon ju en skööön skåning! ) Har följt henne sen BB (Nej, ni oallmändbildade inte BARNENS BB thihi) 
Sen har hon allt jag vill ha - Flashigt mingel liv, en karriär, och en super snygg (och lång kropp).
So what? Om hon är en som sticker ut, bättre än dig som sitter på arslet och aldrig får tummen ur röven.
(menat till alla som inte diggar henne hahah)
Måste även få skriva att Berg också är super coool ! Satt bänkad jämt till "förkväll" som ni nog förstod ;P
Vafan tog dom bort de programmet för? Berg&Gynning i sitt bästa jag, underhållning och roliga diskussioner
+ ett av mina intressen - Mat.

Satt innan (när datorn väääl hade startat) och sökte på Blocket, funderar på att skaffa undulater och fiskar,
undulater för jag är uppvuxen med det, och älskar de! och dom är inte heller så tidskrävande och då kommer vi in på Fiskar, som jag tycker skulle passa skit fint i mitt vardagsrum ! och de enda jobbiga med dem är väl att det ska hållas rent och att dom ska ha näring&syre som man säger på ren svenska.
Fåglarna kan ju tänkas kräva lite mer social tid, iaf satt med telefonen i näven och tänkte ringa på en bur jag hitta för endast 200 med tillbehör, yepp men först måste ja veta va en fågel kostar.. ringer farmor som sover..
ja men hon lyckades övertala mig på nåt konstigt vänster att iaf vänta lite...
så då gör jag väl det.

Idag jobbade jag igen roligtroligt..Semledag på café.. De blev några stycken det!
Fick även frågan "vad gör du på lördag" av en främmande man, vet inte riktigt om han fråga på fritiden eller om jag jobbade helg på caféet, men svarade "jag sover" haha pinsam sits..

Stack med M och badade efteråt, tror du inte jag är så dum och hoppar från trampolinen, kommer upp till ytan och upptäcker - Min piercing har släppt.. Simmar runt som en idiot och letar i vattnet men åker hem utan,  visst hålet kan väl inte läka ihop på en halvtimme? shore, fick trycka igenom med ett örhänge och de rann blod som fasen..
Första att göra i morgon - Köpa nåt snyggt smycke! eller vinna ett nytt as snyggt på Lindaslya

Första att göra nu (efter dikten) SOVA..
höll på att försova mig i morse, men hann i tid ändå! =)

Förresten, Tack mamma för den fina kommentaren (i inlägget "Lucas scott <3)
Älskar dig också jätte mycket, Det är inte så ofta man får säga det, men i mina
dikter får jag sagt mycket som snurrar i mitt huvud & inre, men aldrig hamnar i munnen :)

En dagens:

Semor ja semlor och semlor..
Nä ska ge mig thaha xD

The real one:

När jag såg dig skratta, dina ögon lyste upp och hela du kändes varm.
När jag såg dig gråta, gråta för att du inte ville förlora mig.
Idag är din blick kall, du bryr dig inte längre,
och det gör ont i mig att veta att jag själv är orsaken.
Du skrattar med dina vänner som vanlig, men blir stum när det är vi två.
Förlåt mina misstag, förlåt mina fel men förstå även att det inte var bara mitt fel.
Det blev som det blev men sluta att vara så kall för det är inte DU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback