fiin =)

Good bye my lover, good bye my friend, you have been the one for me..... Blir ledsen när jag tänker på hur olyckligt kär jag var, och börjar sörja när jag kommer i håg vad du sa, du kanske har rätt, vänskap räcker till som när vi myser, kollar på film och lite till...
Jag accepterar allt du säger o allt du sagt, förstår om du ser oss olika - som dag och natt,
men snälla förstå min saga, får jag leva med dig livet ut? Din, skulle jag aldrig klaga.
 Min hemlighet är ingen hemlighet nån mer ser igenom hela min sanning -
problemen blir flerproblemen blir fler, jag lägger kärleken bakom mig,
det var en skyddtid, för mkt energi och nåt som gjorde mig paranoid,
fråga mig själv hur ska jag göra för att få honom kär?
Svaret är simpelt - det är omöjligt, jag svär.
Så jag lyfter på hakan siktar mot bättre tider, skiter i dehär förstår inte varför jag lider,

"Jag var så kär i dig skulle göra allt för dig, men du är inte värd mig,
du fick mig å bli sårad Men helt seriöst - du är inte värd mina tårar"

vill inte vara för hård, men alla svåra och hårda nätter som jag gick igenom & kommer ihåg, var nåt jag aldrig vill uppleva igen, jag biter ihop accepterar att du är min vän, lite skrattretande jag borde aldrig ta mig in i det som jag kom loss, man lär sig av sina misstag - mitt var DU.
Vi två blev aldrig en men jag höll ut, saknar tiden när du rätta mina stavfel,
o lärde mig ord, ja sa att jag blev arg men satt log.
Du lärde mig mkt, fick mig att bli Fick mig att bli starkare,
*.... Du é min drog, jag blir din knarkare,
behöver dig men det är över nu, skiter i allt som vi gjort för de e över nu.
Du går din väg jag går min, vi tar farväl, orkar inte leva såhär olyckligt kär,

"
jag var så kär i dig skulle göra allt för dig, skulle kunna dö för dig, men du är inte värd mig.
Du fick mig att bli sårad, men helt seriöst - du är inte värd mina tårar !


Inte hänt mkt idag, Primus står i fönstret och skäller efter bilarna,
jag och Jimmy har druckit "Kaffe" och ska ut och gå en sväng i den jobbiga snön - Är väl 4 DM snö ute nu..


Vi hörs sen från mobilen ! Om jag inte sjunkt ner i snön vill säga ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback