Äntilgen!

Satt i över en timme och försökte blogga igår tillslut struntade jag i det.
Men, nu är jag tillbaka! och försökte även lägga in en bild men ickesanicke, de får ja inte för datorn.
Skulle in och titta på mobilen (det är så ja läser alla bloggar) bara för att se hur min ser ut.. Jepp då står det "Forbidden" Har jag blockat mig själv att titta på min egen blogg?!

Dagarna har sett bra ut, Tess fixade min snygga design jag har nu, jag färgade håret och fixa ansiktet igår, fast M såg ingen skillnad, så jag frågade och då sa hon att hon noterat det men inte mycket =P
Sen en stor förrändring till, Jag har rejält besöksrekord nu! Ni är över 100 läsare om dagen och det är mkt för mig som inte har någon aning om vilka ni är (förutom släkten) och med tanke på att jag bara haft bloggen några veckor.

Var och lämna in ansökan om lgnhet i filipstad idag, fick även två som skulle bli lediga,
stack till den ene efter jobbet, den låg på ca 5000 i månaden, en tvåa m. varmhyra och den var på 86kvm..
Var somsagt och tittade på den, super fräsch! helt nyrenoverad och stora utrymmen, altan och 1 minut till allting - centralt! hade tagit den om jag velat, men hyran var för hög för mig som ensamstående och sen var det inget badkar eller egen balkong, utan gemensam "altan".. Nä, blir man sambo någongång i framtiden lutar det som ett supert alternativ!

Sen skulle jag tittat på en 3:a på 65kvm 10 min från centrum, den låg bara på 4200 kallhyra, men vafan ska jag med tre rum till? En tvåa räcker och blir över för mig.
Men det var allt som fanns inne just nu, dom hör av sig om det kommer nya grejor!

Läste i gårdagens Metro, tex. Stinalee och Kenza, två av alla bloggar jag läser dagligen, Marias tycker jag är roligast (fashinstars) för hon är så coool ! och så diggar ja dialekten!

Tihi kom in engelskmän igår, hade skit kul och pratade på som sjutton, M tyckte jag var bra på engelska,
frågade why dom var i sverige, dom var såklart här för Rallyt.. borde jag fattat när de står "Subaru" på jackorna..
iaf, sen kom kvinnorna tillbaka (de kom me sina män igår) idag, och prata på! Dom verkade trivas och drack tillochmed påstéet, Engelskmän som kan dedär med téer...xD

Läste precis "FRIDA" , skickade in en dikt för någon vecka sedan, får väl se om dom lägger in den i nästa nr,
Iaf, gjorde ett sånt test vilken kändiskille jag skulle passa med (utan att fuska och se vem som var vem)
Svarade på alla frågor ifrån hjärtat, gissa vem som är min kändiskille?!

SVAR: Chad Michael Murray! Va är det jag sagt? Han är ju den rätte för mig inte bara utseendes mässigt, utan även intresse&känslor :D:D

Och i morgon är det fredag........ igen. vad ska jag hitta på i helgen då?

En fråga till er:

Varför läser ni min blogg?


Förresten, veckans måltider ungefär:
Måndag.
Frukost: Omelett.
Lunch: Sallad
Middag: Paj (utan kolhydrater)
Kvällsmat: Köttbullar&ost.
Jaa, så har de sett ut ungefär, lite ändringar kanske!
Mkt sallader och sånt på jobbet.
M gjorde en supergo blandning häromdagen - Ton av osötad grädde och blandade bär m. sötningsmedel.
Jag försökte mig på samma sak idag, grejen var då att jag tog en msk sötningsmedel ist för en droppe...
Det smakade spya.

Och mina älskade Chokladbollar då?
Jaaa, fyfan vilken abstinens jag får utan dom.. det är det enda som finns i mitt huvud nästan,
M försökte med Diabetesnougat idag, mättande men ersätter inte den klassiske bollen!
vi får utveckla den lite hihi (:

Nä, måste sova.. tråkigt, jag har så kul när jag skriver och formulerar mig..
Dröm sött!

Skrev denna igår:

Jag log försiktigt emot dig, vågade ta steget.
Önskar och undrar just nu, Ler du tillbaka? Ser du mig?
Vågar jag ta chansen? Kommer du göra mig ledsen?
Kommer du hindra mig att våga le mot dig igen?
Kommer du ta mig till himmelriket ditt?
Vi två, på ett litet moln, lycklig förevigt.
Nej, jag ska sluta hoppas, du ser inte mig.
Ett ansikte i mängden, ingen speciell.
Men du ler mot mig, och du går emot mig..
Tänkt, det kanske inte är så svårt att gå vidare?

Kommentarer
Postat av: Maja

Hur kan du se hur många läsare du har?
förästen jag kommer antagligen upp nästa vecka!! ensam med tåget jag har sport lov så ja kunde komma sa heidi :) vi måste träffas då!!

2008-02-08 @ 16:40:18
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback