Alexander Schöld (:

Hej alla underbara!
 Idag är en såndär härlig dag då allt känns underbart!
Sov som en stock inatt, i mitt nya klädställ, och mitt nya påslaka, kan de bli bättre?

Nu måste jag bara säga en sak till alla trogna läsare -
Jag publicerar ju alla dikter i kategorin "Texter - Samling" och, lägger ju även in dem som jag publicerar idag imorgon etc. så ni behöver inte läsa alla inlägg om ni inte vill såklart ;P

Och nu, så satt jag och läste en tidning när helt plötsligt Alex Schöld dyker upp,
En kille ifrån sista sesången "Fame Factory" (iaf som ja såg?!)
Han var ju sååå söt och underbar och man njöt somfasen när han sjöng =)
Iaf, har inte hört så mkt om honom.. sen då.
Nu ska han vara med i melodifestivalen om en vecka med låten "Den första svalan"
Men den låten som jag minns av honom - Drömmen. Kan fortfarande texten utantill:

När du stod här i fredagsnatt, en sån blick du gav mig så varm.
Det var det jag hade väntat på, en kyss, en blick, ett skratt just då.
Nu vet jag att de finns nåt mer under ytan av de som sker.
du är fin och jag vill dig väl, kom hit och lär känna min själ

jag säger oooo kan du komma till mig, min längtan är så stor
jag säger oooo kan du komma till mig, min längtan är så stor
 
Kom och följ med mig till en himmel  som är blå, 
titta så ändlösa stränder som är skapta för oss två, 
Jag kan lova dig min vänskap, min tillit och min tro.
Föll den smala vägen , låt oss bygga denna bro.
Jag vaknar upp ur min dröm, önskar jag var där.
Kanske du drömmer som jag, och önskar du var här? ..  

Visst är den underbar!

Om en stund skall jag in till syrran och börja pynta inbjudningkorten,
Och VET NI VAD! I morgon är det söndag, och vad betyder det?
ONE TREE HILL xD
Dock lite deprimerande, sesångsavslutning.. Hoppas femman inte är så dumma
att alla fan får vänta ett halvår typ..igen. dåå vet ja inte var jag gör.

skulle lägga ut två dikter här men det ville inte dtorn godkänna.
läs dem på "samling" under "dikter jag inte skrivit, men älskar! alltså i inlägget!
dom kommer nog upp även i ett senare inlägg..
trevlig dag på er allesammans! nu lyssnar ja på bon jovi - bed of roses! v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback