Två..

                            ...dagar kvar!
Sen går jag på jullov :)
Idag har jag arbetat så jag vart riktigt trött efter,
blir en del spring nu när de bara är jag och chefen som
jobbar under lunchen, och jag är väldigt glad att vi kör buffé oftast,
Efter jobbet bar det av till skolan för att planera om mitt studerande,
meningen var ju att jag skulle studera 2 år, men de blir ju lite krångligt
med en bebis som kommer snart .. tiden bara springer iväg och jag
har fått veta en väldigt rolig sak, dock är de inte officiellt än så ja får knipa ett tag till.
Skolan var det ja, jag kör:

Sv B
Eng A
Ma A
Samhäll A
Religion A

Och jag fick även ett preliminärt schema där det visar sig att jag
har bara en dag i veckan som jag börjar 8.15 alla andra dagar är efter 10..
och längsta dagen är till 15 tror jag, dock fick jag en lektion samhäll på onsdagar på 3 timmar på raken..
men samhäll är kul, så dom timmarna kommer flyga iväg!
Är lite orolig för Svenskan & Matten
Svenskan
började jag lite smått på för ett år sen när ja börja komwux
men omständigheterna gjorde att jag fick hoppa av snabbt igen.
Iallafall då började vi med Argumentation, vilket jag suger på..
jaja får se hur de blir,
Matten har jag svårt för, när jag läste på IV så hade ja en superdålig lärare som
ja inte alls förstod så de höll på att skita sig helt, men sen började jag gå på
"Läxhjälp" där ja fick en underbar lärare som förklarade på ett sätt JAG förstod.
Sen när jag började gymnasiet hamnade man i större grupp och en lärare jag INTE förstod.
Ja sen vet ni ju hur de gick med min gymnasiegång..
Så ja hoppas att jag får en bra lärare och att jag minns något alls av snart 4 års uppehåll
från matte jag förstår..

Men man ska inte vara negativ, jag ser fram emot skolan!
och förhoppningsvis får man lite vänner med på vägen :)
Nu ska ja surfa runt en stund, ha de gott allesammans!

Mina favvisar får också jullov :)

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

det var någon jordgubbsdrink, riktigt god absolut =)

2008-12-18 @ 11:32:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Helena .K.

Ja matte är svårt.Men jag vet ATT KAN JAG, KAN DU,för matte var verkligen min sämsta sida på högstadiet.Jätte bra inställning,att det är kul det gör att även om det är svårt så går det lättare.Jag tror på dej!Du kommer fixa detta. Må så gott!Kram

2008-12-19 @ 18:24:00
Postat av: Mamma

idag fick jag mina betyg!!

1 MVG, 3 VG, resten godkänt!! :D

2008-12-19 @ 18:57:27
Postat av: Helena .K.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR,må så gott,kram,kram

2008-12-22 @ 21:12:00
Postat av: Eva-Li

Oj vad du gjorde mig nyfiken nu. Vad är det du har fått veta som glädjer dig så?hmm..en massa tankar fick jag nu..:) kraaam

2008-12-28 @ 05:28:55
URL: http://mammali.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback