Tänkte hoppa, men äh

Tänkte strunta i att blogga, mår  s k i t  idag
huvudet spränger magen mår illa så in i he**ete...
de är fredag - då man ska kränga go mat och godis framför idol..
Yeah har absolut inget sug på mat, fast jag är vrålhungrig.
Sen har de vart lite andra saker.. vardagar ni vet ;P

Men så läste jag en blogg jag läst många månader nu,
som handlar om Lotta - Vimmelmamman
som kämpat emot cancer, ja ni kan läsa där själva..
men som idag fått veta att cellgifterna verkat!
Hon skriver så vackert, sårbart och får en att leva in i hennes värld.
jag citerar; "Det blev LIV"

Nu ska ja slänga upp benen i soffan, gnälla över illamåendet
och titta på Idolfinalen, vem vinner?
Jag har en vag känsla av Kevin, bara för att.. men jag hejar lika mycket på båda!
Dock rapporteras det att Alice är mer på hugget så man vet ju aldrig - med svenska folket!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Helu! Hur kommer jag in på din FL? Sökte på hannaellenor och kommer till din startsida lixom men det finns bara den och gästboken. Måste man vara medlem? För det vill jag inte bli igen... =) Puss

2008-12-13 @ 10:20:31
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback