Så var de viktiga klart

inför flytten.. man har mycket som snurrar omkring flytten
men idag har jag iallafall avslutat elen och sånna saker som gärna glöms bort.
Jag har även spärrat upp min gamla mobil (de senaste nummret) till er som inte fick
de - skriv en kommentar.
Sen den 20:e är syrran så snäll och kör till Karlstad för inredningshandling
och färg till vardagsrummet och en hel del småsaker på IKEA ,
En enda jobbig sak kvar till flytten, har ringt på ett nr hela dagen men inget svar.
De är att vi ännu inte fixat "flyttfirman" .. men förhoppningsvis får vi tag på dem i morgon!
Har även spanat in en dubbelsäng (i furu typ olackad) med lådor i (bra när man har barn...)
som var helt ok både till utseende och pris!
Vi får se hur vi löser den biten.

När jag sa upp elen så pratade ja med någon tjej där som helt plötsligt sa
"Jadu, jag hör att du dragit på dig en bamseförkylning" hm, har aldrig hört någon
vara sån när man disskuterar viktiga saker :p
Är det farligt att äta ipren när man är gravid? För febern... sov kanske en timme inatt
vilket resulterade att ja somna vid 12 idag istället några timmar.
Jag fick lyssnat klart på Tyskungen och ja, jag älskar Läckberg!
Alla böcker följer man med spänning och jag förstår ibland inte hur folk
kan ha så mycket ilska och hat inom sig, men de förstår jag iofs inte i verkliga livet heller.
hihi satt och tittade på bdb från förra sommaren då Denise och hennes familj var på besök
när jag bodde på nedre våningen i Nykroppa.. de var några riktigt roliga dagar!

 Och det käkades mycket blåbär!



Vi har bestämt iallafall att det inte blir något dop utan namngivningcermoni eller vad det heter,
då varken jag eller Magnus går speciellt mycket i kyrkan eller tror på gud.
och ja har en liten fantasi bild där jag vill samla alla nära och kära på ett
ställe som betyder mycket för mig och Magnus... de känns mer än ett dop.
Men detta är ju fortfarande bara tankar :)

Jaja, back to reallity ;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej! Har inte varit ute på bloggarna på ett tag nu... Du skriver mycket som är intressant här. Tror en namngivningsceremoni blir fint! Många tror ju att dopet har något med namngivningen att göra men det har den ju inte alls! Den har med det kyrkliga att göra, att barnet tas upp i guds församling osv osv. Namnet får man på köpet då... hihi... Så jag tror det blir bra med en ceremoni. Gå ut på fass.se och läs bipacksedeln till de olika tabletterna du äter, där står det om det är farligt eller ej. Fråga på MVC annars. Kan inte tro att ipren är någon fara. Hoppas du blir bättre snart - och att det löser sig med flyttfirman för JAG bär inget!!! hihi... Pyss

2008-12-05 @ 18:43:22
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback