Lite funderingar

Jag är intresserad,
Vilken av alla mina dikter är din favorit? Och varför?
Klicka på kategorien "Diktsamling" till höger,
och kommentera sedan din favorit!
(Fortfarande ser inte jag någon meny på min dator..?)

Ska göra lite smygreklam för mitt nuvarande jobb
Cafè M, (eller Margits Café som stassarna är vana vid)
öppnar kvällsrestaurang på fredag!
Läs mer här

Usch läste på Andra Avenyn
att till våren drar dom ned till
ett avsnitt i veckan, på 45 minuter!
Futtigt.. =/

Vaknade nyss ur en riktig mardröm,
vaknade i mörkret kallsvett..
och Magnus var inte hemma,
så primus fick vara den jag satte tilliten till
att det var en dröm :) hihi,
Nu ska jag se One Tree Hill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback