En dag i storstan.

Jag sitter hemma, nu är jag gammal och lever på mina  minnen

jag tittar på ett gammalt foto på mig och min farfar

Sedan går jag till garderoben och tar på mig min nyaste klänning

och jag går ned till havet där mitt barnbarn sitter och

ritar av ett foto på mig i min ungdom

Min promenad fortsätter igenom denna stad som jag bor i,

Träffar på några killar som håller på att måla något fantastiskt

Min promenad fortsätter in i stadens Galleria där jag bara måste ta kort på utsällningen



Jag kan inte undvika en man sitta och titta ibland massa bilder

som tillhör Gallerian

Mina tankar snurrar iväg, som dom alltid gör.. jag ser allt framför mig


och går saknar hemåt, till min Man.. som jag levt med i många år nu


En saga måste sluta lyckligt!


Kommentarer
Postat av: Helena .K.

Vilken underbar Saga,din saga den kommer att bli sann.Må så gott,kram Helena

2008-12-08 @ 09:56:56
Postat av: Heidi

Hur har du gjort detta? Coolt! Fast lite ego... hehe... Men coolt ändå... =)=)=) (Hoppas du förstår att jag mena att vara rolig...) Ja, du, det kvittarn nog när vi åker för det kommer vara så sjukt mycke folk. Men det är nog bra om vi åker typ 9 eller så. Vad tror du om det? Bergvik, Ikea och Wåxnäs (Rusta, Willys you know) är jag helt med på. Men ska du in i centrum så kommer jag bara släppa av er någonstans så får ni ringa när ni vill bli hämtade. ORKA leta parkering i värsta julruschen!!! =) Puss

2008-12-08 @ 20:40:00
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefint fotocollage du gjort! Vad ballt!

Vi bestämde oss nog på direkten att vi ville kolla könet. Det är lättare att förbereda sig psykiskt tror jag. O överaskningen är ju ändå inte förstörd för en överaskning blir det hur som helst. Tycker vi i alla fall. Bra det du skrev om alkohol också btw. Kram

2008-12-09 @ 21:09:19
Postat av: rebecka

Man gör väl det där på en hemsida? vilken? :)

2009-01-01 @ 16:03:10
URL: http://beckapekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback