De är mycket nu..

Sorry för uppdateringen, sista veckan på jobbet och en hel del efter jobbet att ordna
får förhoppningsvis nyckel till nya lägenheten i helgen :)
Och på lördag blir det karlstad, ser verkligen fram emot det!
Ska nog köpa in lite mammakläder, bara mjukisbyxor som kommer om magen på mig nu,
tillochmed mina arbetsbyxor som har risår gör riktigt ont om magen, tur man bara har dom 3 dagar till!
Och så har vi fått en spjälsäng som syrran kört upp ifrån Lilla Edet, Fick den för ett väldigt bra pris
av min vän Charlotte, hon har även en barnvagn jah är lite intresserad av :)

Usch blev riktigt rädd idag, snubblade över en tröskel så jag landade på magen,
fick en sån chock att jag började gråta :p
Å andra sidan slog jag i allt från tår till huvud..

Fick även massa julklappar (en hel påse full!) som jag tydligen ska öppna
på julafton.....man kan inte lägga godis framför nosen på en hund hur länge som helst ;P
hihihi.. Förresten tror jag de är något till Primus även där,
han går låter inte påsen ligga en sekund utan att titta o lukta på den ;P

Nu har Magnus köpt hem glass som han sitter och matar primus med, ser komiskt ut
då de är såndär glasspaket som man delar, så primus stoppar in hela fejjan !

Jaja, nu ska ja läsa lite bloggar! Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Eva-Li

Usch vad läskigt att du ramlade.. Förstår verkligen att tårarna kom då. Tur att det gick bra ändå. Kan verkligen säga att du har något att se fram emot.. Ultrljudet.. Det var hur häftigt som helst. Försök få en tid så sent som möjligt för då ser man mest. Heslt i vecka 19 som vi. Vi såg alla detaljer. Kram

2008-12-17 @ 21:26:34
URL: http://mammali.bloggspace.se
Postat av: Maja

Hej Gumman. Du får inte ramla för ofta! Men barnet ligger ganska så skyddat.

De va nog du som mest blev rädd! Hoppas vi på. Kul att kompisen vann tävlingen. Han va verkligen lik..



Primus ska nog inte vara för nära säcken. Där ligger ganska mycket till han. Plocka bort hans present och lägg den högt upp... Mamma Bara ett tips!!!

2008-12-17 @ 22:05:23
URL: http://lifebymaja.blogg.se/
Postat av: S A N N A

grym blogg snygging! =D

2009-01-03 @ 22:22:52
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback