Ljudklipp

Jippiiiey :)
Jag vann dessa skor av Maria, eller nej gav ett bud på tradera!

Hon hade givit 300 för dem i sommar, jag budade på 29 kr + frakten :)


Nu har Magnus stuckit ut, jag behöver lite egentid känner jag
och den ska jag lägga på min blogg och lite på Emelies
Hur nöjd jag än är med designen, är det inte 100.
Har ingen aning om vad jag ger mig in på nu men ibland måste man chansa,
today is the day.

Häromdagen önskade en person höra mig sjunga,
Maja sjunger offentligt men jag är en duschsångare .. haha
nä, alltid älskat att sjunga och gör det tillochmed på jobbet!
(råkade komma åt inspelningknappen när mobilen låg i fickan en dag.. ja sjunger
just nu tydligen
jason n raz.
Jo. men jag och Maja har våra stunder då vi sjunger
tyvärr hade vi en dålig mobil när vi spelade in denhär,
så ni får höja upp ordentligt! Lösenordet: MAJA

I efterhand har vi kommit på att om jag ska sjunga ska det vara rockigt,
inte ballad aktigt, men den historien tar vi i framtiden.....

Maja gjorde om Ronan Keatings - When you say nothing at all
till svenska, första delen av denna ljudfil sjunger hon in på min mobil
i smyg... sen andra delen sjunger vi tillsammans (hon sjunger allt , jag sjunger endast "SÄGER ALLT"
och majsan spelar även gitarr till
) men! vi är i en trappuppgång så de ekar.. så sänk lite va :)
lösenord: MAJA
klicka här

Nu ska jag leka med bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Gossip & Fashion

det är ju grejt, det där med skorna! snygga var de med.

2008-08-16 @ 17:48:41
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback