Tanken slog mig

Det var tyst och mörkt ikväll,
sitter här och funderar på att krypa i en härlig filt
och ta mig en kopp te,
och se avsnitten av SATC
men andra tankar slår mig...

Hur kunde jag leva så här ensamt så länge?
det är fan inte konstigt att jag blev lite deppig,
en kväll utan Magnus och jag är förtvivlad.
Närå, men jag hade ju Primus..
han är med Magnus i Nykroppa nu.

Suttit och tittat/sökt lägenheter i skåne,
om jag någonsin ska få tummen ur röven och
komma dit eller någon annanstans - där det iallafall händer lite...
Fel är det iallafall inte att söka runt lite, får ja den och det inte passar
då skadar ju inte heller ett NEJ.

Magnus söker även han.. fast jobb istället
i hela sverige, han prata om att han sökte något som
gör att han får resa omkring dygnsvis.. de var något med elarbete.
Jaja, Sen kommer dom andra frågorna...
Får jag ett lika bra jobb som jag har nu?
eller är det starta om från scratch som gäller..
eller , ska jag börja plugga igen?

jani, jag sa ju häromdagen.. att jag vill hitta på nåt..
lixom ändå, känns som man inte gör annat än
arbetar och betalar räkningar..
om jag då ska betala å hålla på så hela livet,
då kan jag iallafall få göra det bland mina vänner i skåne,
eller hur?
hihi, vilket tänkande.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
kan man inte trycka ihop
värmalnd lite närmare skåne och göteborg..
så de lixom tog 10 minuter med bil till edet
och 10 till ängelholm... eller kanske man skulle köpa sig ett flygplan? HAHA

nä tea it was!

ha en skön kväll :)

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

Han var ett vanligt gymnasiebarn som alla andra. En estetare, hehe. Han hade ju sitt band på den tiden och jag minns att han var väldigt poppis bland småflickorna :D

2008-08-21 @ 04:49:44
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback