Update från sthlm 2 ;P

Hellu,
sitter på ett bibliotek vid något lunch ställe vi var på och åt,
lunchade med min mors mosters dotter (blir det syssling tro?)
iallafall, blev jag, Magnus, Eva-li och hennes pojkvän och Ingrid
mycket trevligt!

Har precis bokat resa hem, är hemma imorgon efter 17.00
har vart en toppen vecka här, men nu längtar jag hem.
Storstan är nog inget för mig, all stress som råder gör mig sjuk.
hihi,

Nu ska vi komma på något att göra , globen kanske?
Iallafall, kryssningen var väldigt trevlig..
detaljer kommer ;P

Kram påer!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vill du gå och kolla på anders ekborg med mig? biljetterna är ganska billigare och det finns ett pansionat brevid som man kan sova på billigt. eller åka hem för det är i Kungsbacka :)

(L)

2008-08-30 @ 17:44:56
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback