Underbart, helt fantastiskt

Tralalala... :)
Åh jag tycker det är så härligt med denna känslan... de är underbart väder ute
och jag vaknade halv tio idag - på en söndag! har redan fått massor med saker gjorda
och fler ska det bli ..

Har lånat en kamera så de kommer bli mängder av bilder till er läsare,
ska även leta upp internetcafé där uppe så ni får lite uppdatering :)

Här har vi min älskling som inte vill
 vara med på bild...


och min andre älskling som är suupersprallig jämt när han kommer ut ur dörren,
titta bara... springer som en gaaarn en :)


Nu skall vi packa & planera :)

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: Espresso House har fin utsikt över Stureplan där det rör sig väldigt mycket folk, Alberts är mysigt på kvällen/natten för de har värmelampor. Sen är ju en fika på Söder eller Gamla stan inte heller fel, oftast små och mysiga cafén där. Hoppas du får det kul här :D

2008-08-24 @ 12:33:21
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback