Torsdag - med Mixfix

och nu är snart helgen här.
Jag ska höra mig för med chefen om jag skall jobba i helgen,
turist sesången verkar ge sig..

Jofasen, igår blev jag så glad
för det märks verkligen vilka som tycker om caféet här..
vissa berättar att de åker flera mil bara för att få fika där,
och vi har ju våra "stammisar" .. och några av dem kom in igår.
Då tycker man det är skönt, lite vardag.
Själv får jag min semester snart jag :) hihi,
skrev upp den igår, 25 å en vecka framåt.
Helgen när jag kommit tillbaka är det dax för Oxhälja här
vilket (enligt stassarna) är SVERIGES STÖRSTA MARKNAD.
Nja.. enligt statistiken är det inte riktigt så, men stor är den..
Chefen sa att om jag skulle bli sjuk.. då får jag absolut inte bli sjuk den helgen.

Jag följer Elin Klings blogg och älskar verkligen hennes små tips
och allt med hennes stil;
.
och då tänkte jag att det är dax för en liten Mixfix,
som är inspirerad av självaste Klingan..
Hittade tyvärr ingen perfekt jeansjacka som skulle sitta fint såhär på hösten
men föreställ er :)
och något gulligt halsband i silver vill jag tänka mig.


Klänning - Forever21
Skor - Brandos
Glasögon - Clavin Klein



Hoppas ni får en skön torsdag, och käka nu mycket med pannkakor, ärtor och fläsk
för imorgon är det kyckling ....
såhär såg blev min hemmagjorda lingonsyld;

Nu ska jag käka frukost!



Update;
Var precis inne på syrrans blogg, och jag måste då säga att jag älskar denna låten
och hur hon sjunger den, så syrran ja lägger in den här :)

Vad tycker ni om Maja?

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag känner mig hedrad <3

Love you!!

2008-08-14 @ 20:27:58
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback