Tiden efter

Hellooou!
Dagen har gått snabbt, fick jobba till 18 ikväll som jag förutspådde ;)
Gött med chash nu när vi planerar semester (jag ligger ++ redan mer än vanligt)

välförtjänt semester :)

Umgåtts med min älskling ikväll, och sen efter Sex and the city blir de "Björnbröder 2" hihi,
vi är inne i Disney tema förstår ni, imorgon tänkte vi Lejonkungen :)
och vi har även Skattkammarön, Pochahontas, ååå lilla sjöjungfrun kom ja på nu :)
thih..

Nu skulle jag rekomendera er till en sida,
men vi gör såhär,
skriv er mail i kommentatorfältet så ska jag värva er ;P

Ni kommer inte ångra er :)

Nu dax för
Carrie Bradshaw,
Samantha Jones,
Charlotte York
& Miranda Hobbes :)


ha en fin kväll !


Haha bilden jag skulle laddat upp imorse, (kanske ska köra Astrid Lindgren tema snart med? ;P)


Emelie;

Hon har lagt in bakgrunden, titta själv!
Jag ska bara småfixa med detaljerna en dag när jag har tid!

Kommentarer
Postat av: Louise

hej gumman!!

Jo de är bra med mig. Har flyttat till min älskling i Degerfors. Såg att du bor i filipstad.. Va fan de är ju nära där jag bor :D:D Blev skit glad. Vi måste träffas. Kan du inte adda mig på msn.. Lobban[email protected]



kramar Louise

2008-08-12 @ 15:06:21
URL: http://lobbban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback