Stockholm & Amorella

Jippi..
Hanna står i duschen, Magnus har precis kommit innanför dörren
och satt sig vid datorn.
Magnus säger något Hanna inte förstår därför att vattnet låter för mycket,
"Va snackar du om?" skriker Hanna.
"Jag sa att vill du åka på kryssning ?"
"Och hur fan skulle vi har råd med det?"
"Jag är medlem"

Ja och här sitter vi några timmar senare,
bokat (och köpt) en buss för två nästa vecka till
vår Huvudstad - STOCKHOLM :)
fatta vad kul, måånga år sen jag var där :)

Det vi har planerat då är;
Att antagligen bo hos en kär vän till mig,
vi åker upp den 25:e, och är i huvudstaden 2 dagar
inna vi bokat en resa från sthlm - Åbo..
Egentligen ville vi åka med den till Helsingfors och gå där en heldag
men det sket sig, därför att jag inte var 21.
Men detta går bra det med :) Gissa vad resan kostar?
detta är ännu bättre... 0.00 kr.
Fast vi beställde så vi fick frukost åtminstonde för typ 70 kr p/prs.
Så den största kostnaden är bussresorna dit och hem på ca 900.
Magnus kompis Emelie kanske hjälper oss med Primus också,
hon skulle fundera på det, annars får man ta pensionat ..

Och jag är så glad :)
Dels för att vi slapp ligga i ett myggigt tält .. närå de hade säkert vart kul det med
men detta slår ju allt :D
Men för att man hittar på något och kommer iväg för en gångs skull!


Kommentarer
Postat av: Maja

Är så glad för din skull! (L)

2008-08-17 @ 19:10:40
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback