SER NI?

haha, jag har åstakommit något helt själv på min bloggs utseende :)
Ok.. kanske inte helt perfekt.. lite för liten, men den är bara där just nu
har andra ideér,

Ok, jag sitter uppe halv fyra på morgonen och mixar med bloggen när jag har jobb i morgon,
men de är så, tar man sig tid så lär man sig.. innan fatta jag nada
de gör jag än.. men jag har iaf publicerat in en egen header ..
hm nu ska ja bara lista ut hur man ändrar storleken..

Var inne på denna sida! som lillsyrran så snällt tipsa om , danke!
men problemet är då att ja var suupernöjd med den Tess gjorde
alltså den jag hade innan.. men när jag ändå håller på att
mixa och trixa med utseendet så får de la bli något nytt..
bakgrundsideér och sånt måste då fixas..


Jag bara älskar denna bilden Maria tog häromdagen,
iofs tar hon alltid underbart fina bilder, you should check it out!
Hade man kunnat vara en sådan duktig fotograf hade incpiration inte vart svårt!
Vilket tema skall jag ha tycker ni? Vad passar mig?

Näni, nu ska jag försöka sova lite..
anledningen till att jag satte mig vid datorn var
att vi var och bada med mamsen innan sen kom värsta
åskvädret ... iaf så somna jag vid en halvnio kanske?!
Och då är man rätt pigg nu...
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback