Säljer..

Ja, nu sjuttingen har jag budat på ett par dojjor som jag vet ja inte skulle.. har lixom en massa
och ja borde spara pengarna till stockholm.. men jag smälte direkt, alltså
dessa underbart vackra mmmm..


jag får dom för 80 (ink frakt) om jag vinner.. de är 98 % att jag får dom.


Hej, jag heter Hanna
Jag är en skoholich.
De är nog bara för Carrie Bradshaw är min store förebild.


Jag säljer loss lite ifrån min garderob,
sådant som legat i år och skräpat inprincip.



Priserna ligger mest under 50-lappen på dem,
men någon blir nog lycklig där ute :)

Just de.. långpromenad vad det ja :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill köpa den grå grejen!

den andra bilden :)

2008-08-23 @ 17:10:10
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback