Saker att utföra i Stockholm

Hihi, ni vet ju att jag är ett caféfreak.
Så nu när man äntligen kommer ut ur hålan ska man ju testa massa saker och uppleva.

Några saker jag vill göra;
  • Luncha på Coppola Caffé
  • Ta en fika på Espresso House vid Stureplan
  • Äta middag i kungshallen (Kenza inspiration)
  • Sommar på Odenplan
  • Gå på nya Arn
  • Gamla stan och allt som hör turister till
  • träffa mina vänner
  • och sist men inte minst - ÅBO kryssningen :)
Låter detta som en bra plan ? :)
Fått ideérna ifrån bla. Amir och Maria
men sen har jag sökt massa på internet,
har även lite smått & gott som ska utföras..

Så räkna med bilder :)



Jag skryter inte gärna jag
 spelar inte känd men
jag föddes till en stjärna och
kommer att dö som en legend...


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Tjejen! Hoppas du får en härlig semester i Huvudstaden och att kryssningen blir rolig! Du är verkligen värd lite semester! Kramar till dig!

2008-08-24 @ 16:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback