Pisshumör

Är vad jag är på idag, allt är som vanligt
fast jag låg och stirra i taket typ inatt vilket ledde till att ja somna ungefär 04.30
och upp vid 10.. men sån är jag :)

Har ni någon idé för min blogg? typ nåt tema?
Har ju Mixfix såklart, men något nytt..
jag funderar på en sak.. får se med det.

Ja.. verkar som vi inte får radhuset i nykroppa
då Magnus syster vill ha den..
Men de balanserar jämt på om vi velat ha den eller inte.
+ - är lika många.

Men ingen brådska, fast visst hade det vart skönt att
slippa bli väckt kl 08.00 när man inte börjar förrän
11.30 varje dag. tänk er två lastbilar som står utanför på tomgång
i ca 2-3 timmar - varje morgon.
(har jag nämt att han som bodde här innan, Erik ljög om att wasa INTE stör)
 ja.. pisshumör var det.
Ha en bra dag.. ni alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback