Pernilla Wahlgren!

Tjoo :)
för ett tag sen skickade jag ett mail till Pernilla
och idag skrev hon svar via bloggen :)
Såhär såg det ut:

Hej Pernilla! Jag skulle bara säga att du är en underbar förebild för mig :)
Och ibland förstår jag inte hur du hinner med allt !
Jag läser bloggen dagligen (vilket alltid är lika kul) och funderar på om du inte kunde lägga in bilder hur det ser ut nu (ett bra tag) efter dom gjorde om i källaren hos er?
(var det "room service"? har för mig de !) Det blev ju supermysigt därnere, därför är man nyfiken :)
Ha de supernajs! Kram Hanna Johansson

SVAR: Hej Hanna.
Tack för fina ord!
Jo,visst kan jag ta bilder på vårt fina biorum som "Room service" gjorde hos oss nån dag. Lovar! Sen har många frågat hur det går med vår badrumsrenovering. Jo då, det går sakta men säkert fram... Just nu är hantverkarna på semester, men när dom väl konner tillbaka kommer det nog gå ganska snabbt, för all grund är klar nu. ¨Det nya badrummet blir ordentligt isolerat och alla fuktspärrar är på plats! (Till skillnad mot för...) All el är dragen, golvvärmen är installerad och alla väggar och golv är färdigkaklade. Nu fattas bara mosaiken och alla vitvaror och övrig inredning.... Sen kan Theo få BADA igen!

Nu ska vi åka !
Kram

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är något fel på hennes stilmall.. så det måste ändras.. för allting bara blandar sig. jag vet inte hur man gör.

2008-08-08 @ 17:30:26
URL: http://lifebymaja.blogg.se/
Postat av: Nathalie

heej! såg det du skrev till han på "designadinblogg" om det där med ordspråk, jag har själv samma problem! såg att det fixade sig för dig nu iaf. jag har gjort som det stod, men allt som kommer upp är att det står "dagens ordspråk" sen tomt. Hur lyckades du fixa det sen?

2008-08-08 @ 18:28:17
URL: http://onlymeandmylife.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: nej eller hur ;D jag ska fan visa dina kommentar så de kanske ändrar sig lite ;D hah

2008-08-10 @ 22:37:38
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback