Update; På tal om kärlek..

Så finns det mycket av det till min lillasyster,
som jag står bakom helt när det gäller musiken,
Hon har en unik röst enligt mig..
Här är en låt vi spelade in tillsammans som ljudklipp på mobilen
meningen var att hon skulle sjunga falsett (som hon övat in)
men jag sa att hon skulle ha mer ton/röst.. ja musikspråk..
iallafall.....
Lilla majsan ...
(säga vad du vill)

lösenord; maja
Klicka här


Vad tyckte ni? :)





Update; Ja ni såg att jag glömde ge er lösenordet för att komma åt filen på "klicka här"
lösenordet är somsagt; Maja

Kommentarer
Postat av: Daglig läsare

Vilken röst! otroligt bra. Sjunger du också? lägg in när du sjunger också!

2008-08-16 @ 12:22:50
Postat av: Mamma

Va fin din sida blivit. De är väl bra att ha syrran ibland. Fast ni är lika duktiga bägge två! Hi hi... Kram mamma

2008-08-18 @ 22:19:43
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback