Musik for life!

1. Ställ in musikspelaren på shuffle - blanda
2. Tryck framåt tre gånger efter varje fråga
3. Använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv



1. Hur mår du idag?
D.A.N.C.E ! (Justice)

2. Hur kommer dagen (idag) vara/vart?
Learn to fly (Foo Fighters)


3. Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Här är jag (Mimikry)


4. Vad är det sista du kommer tänka innan du somnar idag?
Ready for love (cascada)


5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om dom fick välja åt dig?
Beautiful Disaster (Kelly Clarkson)

6. Hur är det med kärleken?
Closing time (Greenday)


7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär?
Sommarnatt (Snowstorm)


8. Hur mår dina vänner?
I wanna be sedated (The Ramones)


9. Tycker dina vänner om dig?
Sex & Drugs & Rockn roll (Ian Dury)


10. Hur ser folk dig?
Flickan ovanpå (sara Löfgren) hahahhahaha ;P


11. Spanar folk in dig?

Utan ett enda tvivel (Jimmy Jansson)


12. Är du bra i sängen?
Amazing (Westlife) hm....


13. Har nån sexfantasier om dig?
Jag vill bli din sommargay (Björn Rosenström)


14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige?
Bimbo (Lambretta)

15. Hur kommer du dö?
Solglasögon (Docent död)


16. Vad skulle du hetat om du var född i framtiden?

Grace Kelly (Mika)


17. Vilken är din otur's låt?
Blå ögon (Lars winnerbäck)


18. Vilken är din tur låt?

Fuck her gently (Tenacious D)


19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?'

Paradise city (Guns N Roses)

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?
Dressed for success (Roxette)


21. Hur är det med ditt liv?

Life on Mars (Davie Bowie)

22. Hur kunde det vart i ditt liv om du hade valt andra vägar?

Jack the ripper (Nationalteatern)


23. Vad ska ditt första barn heta?
Dr Alban moppepojkar (Pappi Rull)

24. Hur kommer ditt liv bli?

Murder (Backyard Babies)

25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?
Kärleken (Frida)


26. Hur kommer sommaren bli?
Snart är det jag som är kung! (Lejonkungen)


27. Finns det nån som är hemligt kär i dig?
Secret Combination (Kalomira)


28. Kysser du bra?
Tonårstankar (Lilleman)


29. Mår din kropp bra?

No more school (Backyard Babies)

 

30. Får du tillräckligt med sex?
Long before rock n roll (Mando Diao)


 


Haha, vad tycker ni?

Nu ska jag ringa min syster som ska hjälpa mig med designen..
Uppdaterar sen! Puss

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hej!

Jadu, det var mig en bra fråga..

Jag vet ärligt talat inte.

Blev lite osäker på om jag hade skrivit fel i koden som man kan kopiera, men nej, det funkade bra när jag testade det på min testsida.

Testa att lägga in koden som skall läggas in innan </head> igen.. och lägg då in den utan att lägga in ordspråken. låt det bara stå så som det står i koden.



Om det funkar, då är det något som händer när du lägger in dina ordspråk.



Återkom till mig då.

2008-08-04 @ 23:57:23
URL: http://designadinblogg.se
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hm, jag igen..



Jag kopierade din kod som du har innan </head> och la in den på min testsida, och då funkade det inte.



Mitt förslag till dig, är att du lägger in ett ordspråk efter ett annat, dvs börjar om från början och sparar efter varje ordspråk, och ser om det ballar ur vid något speciellt.



För något är det som sker, kan vara så att du har lyckats ta bort nåt tecken eller så med..

2008-08-04 @ 23:59:55
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback