Mixfix med HannaEllenor

Nu när vi ändå är inne på kategorin,
när jag letade outfiten så fann jag

denna låt med Elin Lanto, älskar denna låten i reklamen..
fast jag tycker inte om Elin som person, kemin tror jag ;P

jaja back to ämnet,


Dress: Topshop
Benvärmare:
La Redoute
Skor:
Bianco
Kofta:
Index
Väska
: Topshop

Eftersom jag inte vill acceptera att sommaren är över
ska jag mixa iallafall en gång till lite somrigt men ändå höst.
Jag la till koftan om man kommer vistas utomhus, men hey.. detta funkar ju även som
partyoutfit! strunta i koftan och bryt av med röda benvärmare istället..
lite inspiration fick jag ifrån Carrie Bradshaws härliga outfit:

Vad tycker ni,
ska det var klackar till benvärmare?



och glöm inte accessoarerna!
Less is more..


Nu ska jag ta ett varmt skönt bad!
sen blir de krypa ner i sängen,
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback