Mio min mio :)

Vaknade verkligen på fel sida idag,
iförrgår kväll/natt lade jag mig 4.30
inatt 03.00 vilket resulterade att jag gick upp sent,
med huvudvärk..
Är nu hemma iallafall å darl har lagat till middag!
Och till det ska vi se Mio min mio, en favorit sedan länge!

Vi disskuterar möjligheten att ge sig iväg
och bara släppa allt, ev. hyra ut lägenheten i andra hand
men det är så många MEN.... pengar, jobb, primus..
men en dröm är att få leva vilt och träffa på många olika kulturer..
innan man sitter där och ångrar sig istället,

En återkommande tanke är att jag faktist bara är 20 år,
och lever efter svensson livet på sätt och vis,
jobb, sova, hitta på nåt kul ibland, käka,
ja ni vet.. är jag redo för ett sånt här stabilt förhållande?
Ja, jag är ju lycklig och vi har det bra..
men min önskan att uppleva världen?
Jo den möjligheten finns ju att man åker tillsammans med.
man ska ju absolut inte ge sig ut i världen som ensam tjej.

Nä.. nu har ni allt läst lite för mycket av mina tankar..
Vad har ni för dröm att uppleva?

Kommentarer
Postat av: Ida

Att få vara frisk & leva mitt liv tillsammans med min älskling, resa, skaffa familj & hund & dö gammal & lycklig :)

2008-08-19 @ 20:01:01
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback