Lillan ska sova..

Lillan skall sova och vara snäll
annars kan hända att Lillan får smäll.
Lillan skall inte skrika så där
ser inte Lillan att mamma är här?

Heidi & Jag (och min älskade Kalle)


Känner ni igen den? Skrållan, Stina & Tjorven såklart :)
Den går jag alltid omkring och nynnar på.

Verkar inte bli någon skärgård, vi kunde inte fixa det med tabeller och sånt..
blir lite dyrt också med våran ekonomi i nuläget.
Men! vi har en annan idé ;P
Vi åker till en sjö med tält mitt i skogen, de är lite som semester va?
och en billig en.. maten kostar ju bara ;P
vi får se.. några andra lösningar finns,
det jag känner är att bara komma iväg dit ingen känner en och bara vara..
vill jag gå längst en bäck gör jag det utan klocka,
och vill jag springa omkring på en äng och leka med primus
utan att börja tänka på massa annat - gör jag det.
mys vecka med andra ord.
Mmm sitta där vid en lägereld och bara vara.

Nu ska vi lägga oss, åh jag är ledig i helgen igen =)
sov gott! kraamar





Kommentarer
Postat av: Maja

Fan att det inte blev något :/ aja.. men va mysigt med skogen och det :)

2008-08-15 @ 09:34:47
URL: http://lifebymaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem utav din systers kompis e gravid?

2008-08-15 @ 15:35:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback