Update; Labels or Love


Yeah, erkänn ni känner igen denna ? :P
jag har gått omkring i veckor och nynnat på den,
och idag tog jag reda på vilken det var..
självklart var det introt till Sex and the city the movie..
haha då slog tanken mig ännu en gång att söka om det låg ute något
youtube och det gjorde det, faktist den roligaste scenen, tyvärr
fann jag den endast i dålig ljudkvalité..

Iallafall det Charlotte säger till Mr Big är ungefär;
I don´t wanna se you..Im so mad at you.. I was always on your side
and then you go and you do that to Carrie.. Nono... Im not gonna cry,
Im not gonna waste tears on you
"I COURSE THE DAY YOU WERE BORN"


haha, men för att förstå detta måste man nog sett filmen..
men sex and the city är svår att förklara.. man måste nog följa den för att förstå
thih...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback