Katrin Schulman, B-Bella & Vakna!


Lyssna på det Katrin säger i början,
där har vi en anledning till varför Bloggläsandet är så himla kul :)


Kan man vara mer öppen?


Blondinbella (behöver jag ens länka?) har jag aldrig gett en chans, alltså jag har lixom aldrig vart intresserad
av henne, och hennes perfekta liv.
Men efter lite titta runt och läsa kommentarer visar det sig att hon är inte så jävla perfekt.
Hon är bara en 17 (snart 18) åring som råkade starta en blogg lagom till att det blev en modern grejj,
hon har affärs ideér och engagerar sig.
Hon är en blandning, jag älskar henne inte men hatar henne inte heller.
En kul blogg att läsa - även att läsa kommentarerna.
Vi tar och delar upp namnet:
Blondin
: Hon kan bete sig som en sådan, uttnyttja utseendet m.m och ibland kan hon verka som en RIKTIG blondin
läs härven kommentarerna).
Bella: Framgångsrik, förebild åt många, har mål i livet.. ja det finns säkert många saker att skriva om henne
men somsagt, detta är det ANDRA intrycket jag fått av henne. Det första jag fick genom att bara se bild på henne och
höra hennes "Bloggnamn" sa mig bara = Bortskämd,blond,fjortis som inte har nåt bättre för sig.
Man kan ha fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback