Hemma, efter hög-helg

Ja, så kan man nog sammanfatta den..
Därför att när jag var hos läkaren fick jag utskrivet
dom starkaste tabletterna som finns för smärtstillande (kvinnoproblemen jag haft)
och ja.. de funkade.. men jag förstår varför man inte får köra bil.. undrar hur det kommer
gå om olyckan drabbar mig under arbetet? hmm..
Ja, men jag tog en och den hjälpte inte.. andra hjälpte.
Magnus berättade att han hade sånna tabletter när han hade migrän
och det var som att få ett järnrör rakt i huvudet och att han tuppade av efter första
tabletten... Så största delen av gårdagen låg jag och krampade , sov och ja.. det var det jag orkade.



Jaja, vart fall är det över (för denna månaden...)
Idag däremot drog vi ut och kikade i skogen , hitta några kantareller
men blåbär blir det nog inte många iår, dem vi fann var rötna.
Men vi plockade säkert en liter lingon som vi ska koka upp i morgon till sylt.
Nu har vi kommit hem och tvättat lite, bakat en äppelpaj som står redo för att glida ner i magen =)
Just de, Primus spang lös i lingonskogen och träffa på en vovse som hette Kåda (som från filmen Björnbröder)
så då blev vi sugna på att titta på den om en stund :D
Har ni haft en bra helg annars?


Mixade lite med bilder jag redan lagt ut här, alltid lika kul att mixa :)






och den finaste naturbilden från helgen;


(som togs genom att jag sträckte ut armen genom fönstet hahah )


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: haha I will :D

2008-08-11 @ 10:38:00
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: hehe det låter super :D

2008-08-11 @ 10:44:41
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback