Härliga känsla!

Godmorgon sunshines!
Gårdagen blev GÖR bra,
myste med min älskade och mina andra älskade vovs,
Fast Primus har ännu inte vant sig vid att vi är två här..
Tex. sitter jag i ena änden av rummet och Magnus i andra,
Magnus säger "kom hit"
Jag säger "Stanna!"
Primus säger "Varfan ska ja ta vägen egentligen, bestäm er nu"
Magnus säger "Primus! Kom hit nu!"
Jag säger "Nej, du stannar"
Primus lägger sig ner och skiter i detta....
hihi,

En annan sak, som faktist kan vara lite småjobbig ibland
tycker Magnus, jag faller bara för min lilla pälskling när han är så..
Vi har en klippansoffa
så jag och Magnus får precis plats,
men innan Magnus kom in i bilden var halva soffan primus (så även sängen)
haha, så nu ligger han uppe på kanten på soffan..
och rör Magnus mig stirrar han sönder honom.. haha :) "Vad gör du med MIN matte?"
och när Magnus vill pussa mig.. ja då blir de hus i helvete.. HAHA :) närå fast han blir allt lite avis :P

För någon vecka sedan var jag in på djuraffären här i stan.. ja och ni alla djurägare är säkerligen som jag
när man hittar gosaker och leksaker till sina småttingar, så vill man självklart köpa med sig hela affären hem,
jag köpte iallafall en skylt där det stod "Rädda mig vid fara - en hund"
sen ett "ben" helt vegitabiliskt som såg ut typ som ett troll.. de slank ner häromdagen det.
och så hamna jag på kattavdelningen..... där jag fann en mus, som pep
(Jaa.. jag pratar "bäbisspråk" , Primus är ju min bäbis! strunt i de och se vad magnus gör emot honom istället, haha Primus är heelt fokuserad på musen!!)


ja.. sen fortsatte leken, och här låg han och väntade in musen som han precis dödat (pipsaken bets i småbitar typ...)




häromdagen höll Magnus musen..

Men nu finns den inte mer.


Men primus är lika söt för det, (fast kanske dax för luggklippning haha)
Här med en trött matte också!




Nog om sötaste :)
Efter detta blev det middag - ugnspannkaka, och desserten blev cokladpudding med grädde!
sen ett hääärligt bubble bad med tända ljus och romatisk musik
(med massa dunkdunk i bakgrunden då min granne hade FEST.. som bara är förnamnet)

Sen såg vi på Ringaren i Nottredam.. ni vet vilken jag menar :p
sen somna vi med en härlig känsla i magen - HELG :)



Nu är äggen och scones klara,
vi har inga planer för denna dag
bara vara.. ni vet ju att det är mitt intresse :D

Kommentarer
Postat av: Perra

Sv: Tack! Underbara du :)

2008-08-16 @ 13:17:05
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: ingen orsak :)

2008-08-16 @ 13:58:21
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Helena.K.

Va härlig fredag ni fick,bara en massa mys och inga måsten.Precis så som nog alla behöver ha det ibland,BARA VARA.Kram,kram

2008-08-16 @ 14:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback