Hälsningar från Storstan

Hej !
Nu sitter jag på centralen i sthlm med Magnus
har de superbra,
kommer mer uppdateringar om vad jag besökt m.m
 idag har jag träffa träffat bla. Linda Rosing, Anki (från TV fyra.. hon blonda ifrån ordjakten)
Mischa ifrån Nya tider och sist men inte minst har jag Hejjat på Blondin bella,
dock blev hon smått chockad då hon inte har en blekaste om vem jag är..
Men de hade jag också blivit, Skulle sagt något mer men de va lite pinsamt..
jaja, nu ska vi och hämta ut biljetterna till kryssningen vi ska åka på.. Magnus väntar ;P
Hörs på lördag.. eller kanske imorgon.
kram från bigtown!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: vad kul att du drog dit i alla fall :D haha

var också där idag! :)

2008-08-27 @ 18:56:50
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback