Gulliga nyttiga nallebjörnar

Hej bejbs!
Nu är jag nyss hemkommen efter ännu en hård dag,
märks verkligen att jag inte är van att jobba dessa tider längre,
men de är bara i morgon kvar sen kommer Klaid tillbaka
fast i höst går jag antagligen upp i heltid , hm undra hur de ska gå?

Skulle till apoteket precis innan stängning så skulle dra
några minuter tidigare.. då tömmer jag diskmaskinen
och woooops, så går röret sönder.. och mängder med liter
vatten rann ut över hela golvet.. byebye apotek.
Så de blev Coop (skulle köpa nåt med vitaminer i, magnus har så dålig
andedräkt att jag svimmar om nätterna... haha
)
ja, så hitta ja sånna där runda..
Hemma hos oss älskade vi små nallebjörnar med typ godis-smak
som var med alla nyttiga vitaminer i, vet ni vad jag menar?
Jo.. och vet ni om de går å få tag på sånna idag?
jag ser kanske "vuxen" ut men visst lockar dom lika mycket idag :D hihi,

Dikten jag lovat.

Jag fick en blick idag, en blick som berättade allt
Det kändes som du såg rakt in i mina känslor
att du läste av hela mig.
Jag vände och såg tillbaka och där stod du, helt still
Minut efter minut stod vi still, men allt kändes som en sekund
Sedan vände du och gick,
Jag vet inte varför, eller vad du såg hos mig den stunden
Men du såg mig, och du förstod.
Varje dag ska jag gå förbi och söka din blick igen
och då ska jag våga fråga;
Hur kan du se mig?
Hanna Ellenor Johansson 29 Juni 2008

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen blir det vänner och efter det
Allsång.. vem vet ambassadören för filipstad (Anders Lundin) kanske
pratar om oss...
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback