Godmorgon design

Jag slockna vid 20 igårkväll, sen sov jag till 4..och har vart klarvaken sedan dess,
så jag fördrev kvällen med att fixa lite på Emelies design.
Den är inte färdig, fast inlagd men detaljerna ska finputsas :)
Resultatet:

Då;

(Det var en grund-stilmall , som jag personligen
inte gillar för ja e ingen rosa- männska haha)

Nu;


Ska försöka få till en fin tapet, fast tycker ändå det är fint utan.. vad tycker ni?
Annars är jag riktigt nöjd, haha ska försöka hitta länk grejsen så man ser länkarna :P
men nu ska jag sova lite innan jag går upp om ca 2 timmar ;P
Men oj, de här e så jädrans kul :) När man väl kan det så kan man inte sluta istället..
Vad tycker du själv Emelie?


Natti :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

2008-08-08 @ 07:53:20
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Maja

Jätte fiint :D

Ehm aa.. man letar upp en bra bild man vill ha sen så laddar man bara upp den du vet. och istället för att lägga den som header så lägger du den som bakrund.. du kanske inte fattar.. ja e dålig att förklara men du kan kolla in den dära bra hemsidan :)

2008-08-08 @ 11:57:11
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback