Fredags mys & tävling!



För att delta i tävlingen:

- Lämna en kommentar här och berätta vilken färg och storlek du önskar att vinna.

För att öka chansen att vinna ska du kommentera flitigt bland Tumadres kommande inlägg. Om du har en blogg får du gärna låna bilden och tipsa om tävlingen. Bland alla kommentarer lottas en slumpvis vinnare ut.

Tävlingen avslutas fredag 29 augusti kl. 23.00. Lycka till!

RABATTKOD FÖR TUMADRES LÄSARE!
Ange orderkod TUMADRE vid beställning hos [ mysigare.se ], så får du 10% rabatt på hela din order!




Oj.. jag kom innanför dörren och gick och satte mig vid datorn,
detta är nog inte så bra, bloggandet tar över mitt liv känns de som hehe,
får lära mig att sätta gränser!

Jo har läst på favvo bloggar och tittat in en sväng på Bilddagboken
där jag funnit lite smått & gott :) Hittat gamla klasskompisar
och hur dom lever idag =)

Men nu ska jag stänga av denna (fördömda) datorn,
inget mer idag! nu är det mys med mina älsklingar som gäller.
Ha en fin fredagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

kul me tävling! (=

2008-08-16 @ 00:27:18
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Daglig läsare

Gillade speciellt den rosa. Härlig färg lixom. Fin blogg!

2008-08-16 @ 12:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback