Fräscht

Japp, de är riktigt fräscht nu när jag städat undan lite,
hehe behövs ju ibland ;)

Nä städade faktist ur mitt fina akvarie, sjuttsingen att jag inte tog
kort innan ja städa och nu efter... för vilken skillnad det blev...
de har krånglat hela tiden sen jag fick det i april antingen det ena eller det andra.
Imorgon blir det antagligen dålig uppdatering, har massa saker
att packa och planera samt tvätt-tid.. sen är de ju min och Magnus
första dag på ett tag som vi är lediga båda två (förhoppningsvis!)

Well, ska sätta mig framför tv:n en stund nu..
Är det något trevligt på den ikväll förresten?

Nattinatt


kanske skulle satsa på ett sånt här , tar väl bara upp hälften av våra 35 kvm...
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback