Fisen..

Ja ni.. hon kunde tydligen inte hålla sig nån minut..


inte denne karln heller .. fast från andra hållet såattsäga..


Detta är ett av de sjukaste jag sett, dock gammalt men oj så piiiinsamt.
Hon blev ju känd som f-sn på detta & medverka (de?) i Tyra banks show häromdveckan,
men usch.


Godmorgon.


Dagen ser ut som att bli lugn, ska städa och fixa lite nu när Magnus jobbar
och vi åker till Stockholm på måndag, vilket gör att det kommer kännas superskönt
när vi kommer hem fredag eller lördag att ha städat och klart.
Dock kommer magnus kompis Emelie bo här och ta hand om Primus,
men de ska allt vara ordning och reda ändå... tycker jag ;P

Men först ska jag göra något som jag "sluppit" nu när Magnus är hemma om dagarna när jag jobbar
och de är att gå själv med primus på en riktig låångpromenad.. :)
Vad ska ni göra denna lördag? solen skiner som aldrig förr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback