djuren som pratar

HAHA , många skratt har jag och Magnus fått idag..
vi satt vid middagbordet och tanken slog mig
"Undra om Primus kan prata? Alltså egentligen, har dom stämband?"
Då sa Magnus att det finns djur som pratar.. ja trodde han skojjade tills jag såg detta;


kissmissen; Yes and No (och skakar på huvud)


Hello, hello



1. I love mama
2. I love mama
3. -
4. Hellou..
5. you whant it? Yeah
6. Round and round
7. I whant my mama



Hund låter som siren...
 
Precis som dendär hunden fast ylande gör primus,
men de får bli ett annat inlägg om de,
Han är lite knäpp min Primus :) hihi


Kan era djur tala? haha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha ha. Va häftiga djur!!! Kram mamma

2008-08-18 @ 22:21:11
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback