Designförändringar..

Ja mina läsare, vad tycker ni egentligen om mina förändringar?
Tyck till nu!

Dom första 5-6 åren bloggade jag här på lunarstorm:


Sen ville jag satsa på utseende, men då förslorade jag såklart kollen över vilka som läste min
blogg, dock är jag rätt säker på att jag drog med mig några stycken hit :)
denna bloggen ligger fortfarande kvar, men har såklart inte uppdaterats på lääänge.
Klicka här om ni vill ta en riktig titt.



Sen blev det Blogg.se
för designen var lättare att förändra och
halva sverige körde på detta, typ

min allra första design gjorde Tess nästan helt med fria händer
det ända jag ville ha med var svart & röd. tyvärr sparade jag inte någon bild på den
men om ni hängt med sen då vet ni ;P

Tess hjälpte mig även med den andra designen,
men bilden tog jag och färgerna ville jag skulle matcha ,
resten fixade hon :)




Av misstag tog jag min klant bort min vackre header,
så det var bara att börja om från början..
skillnaden va att jag gav mig på detta själv med hjälp av
lillasyster och designadinblogg



Men som jag skrev häromdagen kändes den inte som jag,
så då satt jag hela gårdagen och fixade med den jag har nu.
Maja hade också ett finger med i spelet med headern,
 då min paint inte fungerar för jag försökte installera
ett nytt bildprogram.. de gick inte så bra ;p
Hon mixade ihop mina bilder och ändrade storleken
resten fixade jag :)


hihi,



Har jag haft någon framgång med designen tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Louise

Hejsan! Okej:D Jag har godkänt. Ja nästa så gott som varje dag:P Jag ska börja på komvux den 25/8 så jag får något att göra.. :p läsa lite matte o engelska. :P sen söker jag jobb hela tiden på personlig assistent och barnskötare eftersom de är de jag är utbildad till :p Fan vad kul, trivs du där då? Hur länge har du bott i Filipstad? Jag flytta till Degerfors den 17/7.. :p puss

2008-08-18 @ 14:23:48
URL: http://lobbban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback